woensdag 11 september 2013

Vanalles en post!

Erg leuk was de post die ik kreeg. Bij Marit heb ik een give away gewonnen, een erg mooie kussenhoes. Vooral mijn dochter was er erg blij mee.


Van Christa kreeg ik een setje kleine haaknaalden. En het zat in een erg mooi hoesje. Dankjewel Christa. Er komt nog iets jouw kant op, maar ik heb er nog geen tijd voor gehad. Net als van de foto, nog geen tijd voor gehad, die houden jullie ook tegoed.

Verder ben ik druk bezig met vanalles en nog wat. Mijn man gaf me een naaimachine van de Ikea. Nog nooit achter een naaimachine gezeten, heb ik een kussenhoes gemaakt met een rits. Het is niet helemaal recht geworden, maar ik ben er toch erg trots op.



Ik heb een tasje afgemaakt.


Vooral op het bloemetje was ik erg trots.


En nog een kol.

En nog een kol.

Vanavond is er weer een haak-/breiavond bij de garenwinkel in Hilvarenbeek. Ik heb er zin in.

Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Jij hebt weer aardig wat gemaakt. Leuk ...
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh je hebt ook je eigen knopen, leuk hé!! En terecht trots! Nog veel plezier met je naamachine, dat komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw je bent op de naaimachine verder dan ik hihi, een rits inzetten zie ik nog niet zitten! :-) leuke creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rits inzetten viel mee. Ik heb een hele goede tutorial van http://fiepke.blogspot.nl/p/naaien-voor-dummies.html gevolgd.
      Dankjewel!

      Verwijderen
  4. Hele mooie kussenhoes heb je gewonnen en een setje haaknaalden, je kan weer aan de slag!
    Maar je hebt niet stilgezeten zie ik! Een nieuwe naaimachine is altijd een uitdaging en je hebt een prachtige hoes al gemaakt met rits, is toch al wat moeilijk :) En je breiwerken zijn allemaal even mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen