dinsdag 19 augustus 2014

Workshops in Hilvarenbeek

Vanaf september zijn er weer nieuwe haakworkshops en een beginners haakcursus bij Home made factory in Hilvarenbeek. Net als in het voorjaar mag ik deze verzorgen. In juni waren we al druk aan het brainstormen wat leuk zou zijn. Veel te veel ideeën natuurlijk. Maar uiteindelijk zijn we tot een keuze gekomen.

In de vakantie zijn de voorbereidingen voor de voorbeelden al getroffen en ben ik druk aan het haken geweest. Tot nu toe ben ik trots op het resultaat.





Er staat nog veel meer op het programma, dus ik ben nog wel even bezig :-).

De winkel is verhuisd naar Varkensmarkt 13 en gaat op 26 augustus weer open. Het ziet er geweldig uit. Ik heb er zin in om daar de workshops te gaan geven.

Toch nog even laten zien, net voor de vakantie heb ik nog een muts gebreid met de Engelse vlag.

2 opmerkingen:

  1. Je bent er duidelijk al helemaal klaar voor! Goed gewerkt, maar dat moet wel, als je de cursus mag geven :-) Leuke muts!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen