dinsdag 14 oktober 2014

Buurman en buurman en meer

Vorige week kreeg ik weer een berichtje naar aanleiding van een blog over buurman en buurmanmutsen die ik in opdracht voor carnaval had gehaakt. Erg leuk is dat! Ik mocht voor twee kleine jongetjes de mutsen haken. Hopelijk zijn ze er blij mee!



Op maandag eten mijn twee neefjes altijd mee tussen de middag. Omdat de jongste de tosti's met kaas en vlees niet lekker vindt, vroeg hij om een pindakaastosti met ketchup erbij. Hij liever dan ik, maar hij heeft genoten!
Hieronder is mijn een na jongste gezien, die aan het genieten was van een gewone tosti.


's Avonds hebben we maar eens lekker gemakkelijk gedaan met eten. Een heerlijke meiknolletjessoepje met stokbrood.


Op pinterest vond ik een makkelijk recept voor chocolademouse. Heerlijk gewoon en zonder rauw ei, dus iedereen mag het eten. Ik was even vergeten een foto te maken voordat mijn man de mouse had ontdekt. Je kunt wel meteen zien dat het een mouse is met twee laagjes.


Nu nog even doorwerken voor mijn workshop vanavond. Ik dacht dat ik klaar was, maar was nog een patroon vergeten door te werken, dus dat ga ik nog maar snel even doen.




4 opmerkingen:

  1. Leuke mutsjes, niet alleen voor carnaval ;-) De sloffen lijken me heerlijk te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die buurmanmutsjes zijn echt heel tof! Die chocomousse ziet er heerlijk uit en ook de slofjes zijn echt heel mooi.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    wat kosten de buurman en buurman mutsjes?
    gr. Bernadette
    bernadettepeters-fuhler@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mutsjes! Ze zijn inderdaad ook echt helemaal Buurman en Buurman : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen